FANDOM

Victoria vitner Rediger

I Hotel Cæsar i kveld vitner Victoria i rettsaken mot Albert, og det er ikke til hans fordel.

Etter mye om og men har Victoria bestemt seg for å stille i vitneboksen. Juni er naturlig nok veldig skuffet over at hun kan vitne mot sin egen bror, og føler datteren svikter familien når de trenger henne mest. I og med at Victoria også var med på å anmelde broren, vil det ikke akkurat styrke saken hans at hun også vitner. Sue-Astrid er fint nødt til å gå hardt til verks.

Det er ikke lett å være onkel Åge oppi det hele heller. Han er forbannet på Sue-Astrid fordi hun kjører vitnene så hardt, og han er opprørt over hvordan rettsaken går. Kort sagt er Åge oppgitt over hvordan det norske rettsvesenet fungerer. Han gir Sue-Astrid klar beskjed om hva han mener om henne, og gjør seg så klar til å møte henne i rettsalen.

Nazihotell

Julie oppdager en svært kjedelig nyhet i avisen, men klarer ved hjelp av butler Blom å holde nyheten tilbake for Astrid. Det siste Astrid trenger nå er et avisoppslag om at hun skal ha bygd opp formuen på nazi-penger.

Sannheten kommer frem

Thomas' kone Ulla-Brit dukker opp for å snakke med mannen sin i kveld, og da spørs det om ikke Victoria etter hvert skjønner hvordan tingene egentlig henger sammen.

Tilfeldig wiki