Fandom

Hotel Cæsar Wiki

Sesong 14 - Episode 16

2 129sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon0 Share

Sannheten om Cæsar-tomten Rediger

I Hotel Cæsar i kveld kryper Astrid til korset og forteller David og Charlotte sannheten om Cæsar-tomten.

Helga Helgesen hevder i boken sin at Astrid i sin tid fikk Cæsar-tomten fra en nazist, som i sin tur hadde konfiskert den fra en jødisk familie. David har imidlertid funnet ut at Astrid kjøpte Cæsar-tomten fra en norsk familie, og har nå dårlig samvittighet fordi han har tvilt på Astrids forklaringer. Han ber henne om unnskyldning, noe som gjør det enda vanskeligere for Astrid å holde den virkelige sannheten tilbake.

Astrid finner det best å fortelle hvordan det hele egentlig henger sammen, og Sue-Astrid gjør det hun kan for å mane henne til fornuft. Astrid har imidlertid bestemt seg.

Flere løgnere

Sue-Astrid informerer staben om at Albert er satt fri fra fengsel, og at han på grunn av nye bevis i saken nå er renvasket for å ha voldtatt Andrine. Åge raser og mener Anker Hansen har kjøpt ham fri. Han tropper opp hos Sue-Astrid, slår i bordet og krever å få se fakta. Sue-Astrid viser ham mer en gjerne videoen som viser at Jerry gikk inn på hotellrommet til Andrine.

Tilfeldig wiki