FANDOM

Jens August kobles til drap Rediger

Det gikk ikke akkurat etter planen da Jens August oppsøkte pengeutpresseren Pierre Dior i Paris. Det utviklet seg til slåsskamp, og nå er Pierre død. Politiet er snare med å knytte Jens August til drapet i Hotel Cæsar i kveld.

Juni, Jens August og Sue-Astrid er i Paris. Uten Junis vitende, oppsøkte de to andre mannen som presser Jens August for penger, Pierre Dior, på trykkeriet hans. Jens August og Pierre røk snart i strupen på hverandre, og ved et uhell falt franskmannen og slo seg - med fatalt utfall.

Jens August er svært nervøs når han kommer tilbake fra Paris, og Sue-Astrid har et svare strev med å få ham til å slappe av. Hun prøver å overbevise ham om at det var et uhell at Pierre døde, og at det ikke er noe som knytter dem til åstedet. Det viser seg imidlertid at hun tar feil.

Victoria har Cillas "sanne" dagbok

Victoria er opprørt etter at hun leste de sjokkerende avsløringene i Cillas dagbok. Hun bestemmer seg for å forsøke å ta det opp med henne, men når ikke fram. For å få Cilla i tale, må hun avsløre at hun har boken.

Tilfeldig wiki