FANDOM

Benedicte gravid Rediger

Benedicte har til sitt store sjokk oppdaget at hun er gravid. Svein aner ingenting, og slik vil Benedicte det skal være. I Hotel Cæsar i kveld vurderer hun muligheten for å ta abort.

Selv etter uker med p-piller, har Benedicte blitt gravid. Svein aner ikke at B-vitaminene han har foret kjæresten med har virket, men begynner å lure når hun tydelig er morgenkvalm. Svein er bekymret for henne, og vil at hun skal oppsøke lege. Benedicte blir irritert, og mener det ikke er noen vits. Svein prøver å vise omsorg, men Benedicte reagerer oppfarende og ber om å være i fred.

Bare Charlotte vet at Benedicte venter barn. Venninnen prøver å gi henne gode råd, men det blir vanskelig når Benedicte sier hun vurderer abort

Trenger alibi av Juni

Jens August er under politietterforskning etter at franskmannen Pierre Dior døde på mystisk vis. Han skjønner at han, selv om han er uskyldig, har dårlige kort på hånden. Han bestemmer seg for å betro seg til Juni, og forteller henne hele historien; om at han fikk Pierre til å forfalske Georgs testamente, og at Pierre i det siste har presset ham for millionbeløp. Jens August ber Juni gi ham alibi for Paristuren. Juni er sjokkert.

Tilfeldig wiki