FANDOM

Kritisk på Hotel Cæsar Rediger

I kveld åpner Hotel Cæsar endelig dørene igjen, etter å ha holdt oss på pinebenken en hel måned. Etter en svært dramatisk avslutning før jul, får vi i dag endelig vite litt om hva som skjer videre med Victoria, Thomas og Cilla etter den voldsomme seilbåt-eksplosjonen, og med Benedicte etter det dramatiske fallet.

Det sluttet svært dramatisk da Hotel Cæsar stengte dørene før jul. Thomas, Victoria og Cilla dro på seiltur sammen i håp om de skulle finne tonen sammen. Idyllen ble imidlertid brått brutt da Cilla fikk vite at Victoria og Thomas planla å gifte seg, og kanskje også få barn sammen.

Det svartnet for den unge jenta, og mens Thomas lå i kahytten og sov, dyttet hun Victoria over bord. Da det gikk opp for Thomas hva som hadde hendt, forsøkte han fortvilet å søke etter kjæresten. Noen hadde imidlertid sabotert båten, og det tok ikke lang tid før den gikk i lufta med Thomas og Cilla om bord.

Når Hotel Cæsar åpner dørene igjen, får vi kanskje en pekepinn på hvordan det går med Victoria, Thomas og Cilla.

Kritisk for Benedicte

Det endte også svært dramatisk for Benedicte i forrige episode av Hotel Cæsar. Etter at hun og Svein endelig hadde funnet lykken i det å vente barn sammen, startet de en krangel om ærlighet og løgner rundt graviditetsspørsmålet. Krangelen endte med at Benedicte mistet balansen, og falt ned trappen fra andre etasje. Vil hun overleve? Vil hun miste barnet?

Harry og Julie blir oppringt fra sykehuset med beskjed om at Benedicte er alvorlig skadet. De forter seg til sykehuset og møter en sønderknust Svein som forteller hva som har skjedd, og at Benedicte har vært bevisstløs etter fallet. Legen kan fortelle at Benedicte har et ødem, og væskeansamling i hodet, og at de ikke vet om hun vil overleve.

Tilfeldig wiki