FANDOM

Vil bli jøde Rediger

Charlotte har skjønt at David ikke tror at hun elsker ham. I Hotel Cæsar i kveld bestemmer hun seg for å bevise det for ham ved å konvertere til jødedommen.

David har et sterkt inntrykk av at Charlotte bare er ute etter pengene hans, og er derfor ikke villig til å gifte seg med henne. Charlotte har tenkt mye på dette i det siste, og akter å gjøre noe med det.

I dag har hun kledd seg konservativt og har avtalt møte med Davids onkel, Josef. De to snakker godt sammen om kultur og religion, men Josef blir svært overrasket når Charlotte forteller at hun vil konvertere til jødedommen.

Engstelige for Victoria

Albert og Juni er engstelige for Victoria, da det ser ut til at hun ikke vil innse at Thomas er død. De håper og tror imidlertid at hun vil klare å innse hva som har skjedd, bare hun får sovet ut og er uthvilt. Og i dag ser Victoria virkelig ut til å være i langt bedre form. Men bare tilsynelatende.

Familien Halvorsen på husjakt

Cato har vist Marianne en annonse for en leilighet på Bøler i Oslo, og Marianne, som ikke kjenner godt til Oslo, spør Juni om råd. Juni anbefaler på ingen måte Bøler, og sier at de ville få det langt bedre på vestkanten. Kanskje et rekkehus i Bærum kunne passe? Cato orker ikke tanken på ha tilhold hos vestkant-snobben. Han vil bo i en arbeiderbydel.

Tilfeldig wiki