FANDOM

Charlotte venter svar Rediger

Charlotte har fridd til David. David er skeptisk, men har lovet å svare henne i dag.

Charlotte forteller Benedicte at hun har fridd til David. Benedicte er naturlig nok spent på svaret, men Charlotte forteller at han først skal svare senere i dag. David er imidlertid skeptisk til Charlottes motivasjon for frieriet. Han er også svært skeptisk til tanken hennes om å konvertere til jødedommen.

Han blir imidlertid overrasket når Charlotte forteller at det er onkelen hans, Josef, som er rabbineren hennes. Hva skal han svare?

Forbereder minnestund

På Ankerseteren er Julie og Juni i full gang med å planlegge minnestund for Thomas. Victoria blir overrasket, og gir klar beskjed om at dette er noe hun ønsker å stå for selv. Hun forteller Julie om hvor vanskelig det har vært etter at Thomas ble borte, og at det verste er at hun ikke aner hva som skjedde.

Vanskelig for May

May takker ja til å bli med Albert i operaen. Albert er strålende fornøyd, og det samme er Mays mor, Marianne. Hun får imidlertid et dilemma når Kenneth også inviterer henne ut. Hun er jo egentlig mer interessert i ham.

Tilfeldig wiki