FANDOM

Favoritt til kjøkkensjef-jobben Rediger

Jens August sliter med dårlig øknomi og vanskelige underordnede for tiden. Da er det fristende å sette sin lit til Marianne Halvorsen når han skal ansette ny kjøkkensjef på Hotel Cæsar.

Det går dårlig med Hotel Cæsars økonomi for tiden. Sue-Astrid vil at de ansatte skal velge en tillitsvalgt som vil gå med på felles lønnskutt, og mener Åge er den perfekte til jobben. Nå må de bare finne en ansatt de kan presse til å drive valgkamp for Åge. Sue-Astrid mener Kenneth vil være ideell til oppgaven. En skikkelig kverulant som alltid er i pengeknipe og konflikt med ledelsen.

Det er imidlertid ikke bare en tillitsvalgt Jens August er på jakt etter. Han må også ansette ny kjøkkensjef på restaurant Cleo. Overraskende nok, seiler den tidligere kantinedama Marianne Halvorsen opp som en het kandidat til jobben.

Rogalending inn i Cæsar

Marianne Halvorsen blir spilt av Marit Synnøve Berg. Marit Synnøve har utdannelse fra Statens teaterhøgskole, og har vært tilknyttet Teatret Vårt, Teater Ibsen, Riksteatret og Rogaland Teater. Hun har hatt forskjellige tv-roller, blant annet i "Fortuna", "Brigaden" og "Bot og bedring", og hun hadde også en liten rolle i filmen "Ballen i øyet".

Tilfeldig wiki