FANDOM

Familien Halvorsen inntar Cæsar Rediger

Marianne Halvorsen har allerede fått jobb som kjøkkensjef i Hotel Cæsars restaurant Cleo. I dag dukker også resten av familien opp.

Da Jens August tilbød Marianne Halvorsen jobb som kjøkkensjef på Cleo, stusset han da hun måtte ta det opp med familien sin før hun kunne takke ja. At familien betyr mye for Marianne blir klart nå mannen Cato og datteren May dukker opp i dag.

Cato er en ivrig "Mister-Fix-It-type", og noe skeptisk til å flytte til Oslo. May gleder seg imidlertid til å starte på nytt, og blir veldig glad når det viser seg at hun kan få jobb hos mamma på Cleo-kjøkkenet. Marianne er overbevist om at familien vil trives - både i Oslo og på Hotel Cæsar.

Cato Halvorsen blir spilt av Morten Røhrt, mens May spilles av Ingeborg Sundrehagen Raustøl. Morten har hatt en rekke teaterroller og tv-roller. Ingeborg vil være kjent for de minste fra barne-tv på NRK.

Svein under etterforskning

Benedicte har anmeldt Svein for fall-ulykken. Trine Kornellus etterforsker saken, og får snart høre om Sveins voldelige fortid. Jens August provoserer Svein med ryktene som går, og Svein svarer med å legge ham i bakken mens Trine Kornellus observerer det hele.

Tilfeldig wiki