FANDOM

Tommy er savnet Rediger

Tommy ble innlagt på sykehus etter en overdose, men rømte. Fortvilet leter May og Kenneth gatelangs etter den narkomane gutten i kveldens "Hotel Cæsar".

Kenneth og May trodde endelig de skulle få et pusterom, og tid til å pleie kjærligheten. Med Tommy innlagt på sykehus, ville han få den hjelpen han trengte. Når Tommy overraskende rømte fra sykehuset, er det på`an igjen for det unge kjæresteparet.

Kenneth leter gatelangs til langt på natt, og May må lyve for å dekke over virkeligheten for moren. May har alltid hatt et nært forhold til moren, og mistrives derfor mer og mer med alle løgnene. Moren har på sin side hele tiden mislikt Kenneth. Får hun vite sannheten om hans narkomane bror vil det neppe hjelpe forholdet.

Storbyen har mange farer for en som er så ustabil som Tommy.

Forelsket Juni

Juni benekter overfor Astrid at det er noe mellom henne og Christian. Likevel gleder hun seg til å se Christian når hun kommer på jobb. Christian er gift og har en respektert stilling. Juni forstår fort at det ikke er ukomplisert at de to har kysset, og hun ønsker seg inderlig tid med Christian for å vite hva han nå føler.

Tilfeldig wiki