FANDOM

Legger pikant felle Rediger

Sue-Astrid vil stikke kjepper i hjulene for Oscar og Benedicte, og i "Hotel Cæsar" i kveld får vi se at hun vet hva hun driver med.

Sue-Astrid overhører at Oscar og Benedicte skal ha en romantisk kveld på hotellrommet, og bestemmer seg for å utnytte situasjonen til sin fordel. Hun skaffer til veie en eskortepike, som hun bestiller opp til rommet til Oscar.

Albert må konfrontere Christian

Christian Borchman er på kjøret igjen, og denne gangen er det Albert som blir tvunget til å forholde seg til problemet. En svært nervøs Guri Høyer oppsøker nemlig Albert på hotellet, og bønnfaller ham om å dra hjem for å sjekke hvordan det står til med Christian. Det blir ikke noe hyggelig møte mellom Albert og morens kjæreste.

Svein driver dobbeltspill

Svein er på desperat pengejakt og har solgt sin stemme i saken om konsernsjefsjobben til Jens August for 25 000 kroner. Sue-Astrid har tidligere sagt at hun byr 5000 kroner over hva enn Jens August måtte by, og Svein prøver nå å få Jens August til å heve summen. Dette går ikke Jens August med på, og Svein bestemmer seg for å spille Sue-Astrid et puss.

Tilfeldig wiki