Fandom

Hotel Cæsar Wiki

Sesong 24 - Episode 1

2 151sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon0 Share

Sendt 15. og 16. januar 2007

Resymé Rediger

Bjørn Ivar og Thea drar til København, og Storm og Liv blir alene igjen i huset. Storm forteller Liv at han ikke akter å fortelle familien Anker-Hansen at han er Georgs sønn, men det er ikke Liv enig i.

Vilde finner ut at hun er gravid, og ringer til Ellen for å fortelle dette. Vilde greier nesten ikke å få frem et ord, noe som fører til at Ellen bli irritert og legger på. Samtidig sturer fremdeles Svein over Anastacia, og spiller av kassetten hennes hele tiden. Dette gjør Vilde gal, og overtaler Svein til å dra på jobb.

Vilde drar til Headache, hvor hun møter Liv. Liv skjønner at Vilde er gravid, og ber henne tenke seg grundig om før hun bestemmer seg for å ta abort. Når Liv spør hvem som er faren, svarer Vilde at det ikke er noen de kjenner, men hun virker ikke helt troverdig.

På hotellet møter Svein på Benedicte, og hun overtaler ham til å ta noen dager fri. Svein drar hjem igjen og drikker seg full. Etterpå setter han seg i bilen med noen flasker alkohol, og med Anastacias sang på fullt volum over høytaleranlegget. En stund senere ankommer politiet, og de tar ham med seg til politistasjonen.

Ledelsen er samlet til styremøte, og Magnus blir presentert som ny styreleder. Juni kan meddele et samlet styre at selskapet nå har gått tilbake til sitt gamle navn, Anker-Hansen konsernet, og at SAHR er historie. Jesper foreslår at Virtual Window skal bli et eget aksjeselskap, uavhengig av Anker-Hansen-konsernet. Dette faller i god jord hos de fleste, men Nadia er sterkt imot dette, og mener at Jesper kun er ute etter økonomisjefsstillingen hennes.

Gjesteroller Rediger

Bak kamera Rediger

Tilfeldig wiki