FANDOM

Episode 2124 ble sendt 13 desember 2010. Den er nummer 149 i sesong 27.

Juni er tilbake.Rediger

Juni er tilbake fra Australia, og kan fortelle at hun ikke fant Rose mens hun var der. Juni mener det er best om de blir venner med Ragnhild , i tilfelle hun arver store deler av konsernet. Juni ringer Ragnhild og inviterer henne på familiemiddag på Ankerseteren. Ragnhild godtar forespørselen, men understreker at det kun er for å treffe sin halvsøster Dagny. Ragnhild har lite til overs for Anker-Hansen familien, etter gårsdagens møte med Junis halvbror Jens August.

Cecilie og Storm kjøper husRediger

Cecilie får en telefon om at hun og Storm fikk huset i Ullevål Hageby de la inn et bud på. Siden de må finne nye folk til å overta leiligheten, lar de Bea og Alexander leie kollektivet. Bea ønsker å flytte ut av leiligheten til eksen Svein.

Pelles løgn.Rediger

Bea ønsker å feire at de har skaffet seg en ny leilighet, og inviterer Pelle på en siste tacokveld i leiligheten. Han er ikke like glad for at Alexander skal flytte sammen med Bea og Runa, og sier at Svein har fortalt Pelle at Bea ikke må flytte ut av leiligheten. Løgnen blir raskt avslørt, og Bea kaster ut Pelle. Utenfor oppgangen finner Pelle mobilen til Alexander, som han mistet tidligere på dagen.

Pål og Victoria forlater hotellet.Rediger

Pål fikk nesten sparken da Jens August fant ut om hans tabbe i Fellesbanken, og nå ønsker han å søke hjelp. Victoria har lenge ønsket at han skal legge seg inn på en avvenningsklinikk i Chicago, og nå takker han ja til tilbudet. Victoria blir med han, og sammen reiser de til Chicago.

Gjesteroller:Rediger

Tilfeldig wiki