FANDOM

Episode 152 i sesong 27 ble sendt tirsdag 25. januar, og er episode nummer 2127 i serien.

Jenny Augustas tilstand Rediger

Det viser seg at Jennys pusterør ikke tålte slangen og hovnet opp, og at det var derfor hun ikke fikk puste. Hun er bedre, men ligger fremdeles i koma.

Begravelsen til Ragnhild Rediger

Siden hverken Eva eller Jens August kan delta i begravelsen til Ragnhild, blir Goggen med sin tante Juni for å representere foreldrene. Utenfor møter de Arnfinn Lycke som var gift med Ragnhild før hennes død. De støter også på Cathrine og Hermine som kom til begravelsen sammen, og Arnfinn inviterer de alle sammen til sammenkomsten etter begravelsen. Like før begravelsen skal begynne dukker Ragnhilds sønn Tom Lycke opp, som legger en blomst på kisten til moren før han setter seg ved siden av sin farfar. Etter begravelsen blir Tom stående ved siden av kisten da Arnfinn kommer og kjefter på Tom for hans barnslige opptreden før begravelsen. Når Tom påpeker at faren aldri var noe glad i moren, fiker Arnfinn til Tom som løper ut av kirken. Utenfor trekker Hermine til seg Goggen og foreslår at de kan stikke fra begravelsen og finne på noe. Goggen avslår, siden han hadde lovt å være Junis følge. Hermine klager over at Eva aldri har noe tid til henne lenger, men Goggen forsvarer Eva.

Krangelen Rediger

Eva er bitter på Jens August siden han snakket med legen og hun ikke fikk det. Hun mener de to ikke kan være i samme rom lenger, og foreslår at de bytter på å sitte ved Jenny. Jens August innser at han ikke har vært så veldig grei mot Eva, og bestemmer seg for å dra ifra Jenny for å snakke med Eva.

I lobbyen møter Eva på Mona Lizzie Olsen. Hun ser at Eva ikke har det bra for tiden og får med seg flere av de ansatte på å spleise på en blomst.

Jens August dukker opp på hotellrommet til Eva for å snakke, men Eva blir sint på Jens August siden han dro ifra Jenny. Eva legger skylden på Jens August for at Jenny ligger på sykehuset, siden det var deres krangel som førte til at Jenny gikk opp til 2 etasje like før brannen startet. Mona Lizzie, som skulle levere blomster, overhører krangelen og drar sin vei med blomstene. Det hele ender med at Eva kaster ut Jens August fra rommet, og begge blir sittende og gråte på hver sin side av døren.

Gjesteroller:

Tilfeldig wiki