FANDOM

Episode 153 i sesong 27 ble sendt 26. januar 2011, og er nummer 2128 i serien.

Roger - nyskilt og på jakt etter jobb. Rediger

Roger Nyman ankommer Hotel Cæsar for å søke på jobben som resepsjonssjef. I lobbyen støter han på Pelle og hjelper han med noen kofferter. Roger og Pelle finner tonen, uten at sistnevnte vet at Roger er der for å søke på jobben Pelle er lovt. Eva intervjuer Roger og mener han er den beste kandidaten til jobben, men Juni mener at Pelle bør få jobben som avtalt. Eva blir rasende på Juni, og overtaler henne til å la Roger komme på et nytt intervju.

Hermine står alene. Rediger

Hermine oppsøker Eva på hotellrommet deres og forsøker å trøste Eva. Eva ber Hermine om å forlate rommet. Hermine føler seg alene i verden etter at vergen hennes ikke ønsker å snakke med henne, og går opp til Goggen for å sutre. Cathrine ser dette, og forsøker å få Hermine med på å spionere på Anker-Hansen familien og finne informasjon om deres forhold til Arnfinn. Hermine innser hva Cathrine pønsker på, og nekter å bli med på planen.

Toms hevn Rediger

Etter å ha ropt ut om at faren bedriver med skuespill foran alle som var på minnestunden til moren, går Tom til kontoret til faren for å lete etter noe. Han oppdager en mappe som han tar med seg og forlater kontoret. Utenfor møter han på farfaren sin, og forteller han at faren skal få det mye verre enn det han har det nå.

Gjesteroller:

Tilfeldig wiki