FANDOM

Episode 155 i sesong 27 ble sendt 31 januar 2010 og er nummer 2130 i serien.

Pelles skuffelse Rediger

Eva presenterer Roger Nyman som ny resepsjonssjef for personalet. Pelle, som hadde blitt lovet jobben, blir skuffet og Bea oppfordrer han til å snakke med Juni. Han gjør det og får bekreftet at Roger fikk jobben. Juni skaffer han jobben som portier istedenfor fordi hun mener at han bør synes på hotellet og Pelle blir fornøyd.

Juni og Jens August for seg en overraskelse Rediger

Juni og Jens August blir innkalt til et møte med Arnfinn og regner med at han ønsker å diskutere hvor mye han skal ha for aksjene. Det viser seg at han har ombestemt seg, og ønsker å delta i konsernet. I det Juni skal spørre hvorfor han ikke ønsker å selge, dukker Cathrine opp med noen forslag.

Mona Lizzie og Jens August Rediger

Mona Lizzie ser hvor fælt Jens August har det med en datter i koma og en kone som ikke ønsker å snakke med han. Mona Lizzie dukker opp i Toppetasjen for å trøste Jens August, som ender med å kysse henne. Hun mener det blir feil og går.

Sabotasjen Rediger

Arnfinn og Cathrine snakker sammen hjemme hos Arnfinn da en stuepike kommer med hans mobiltelefon og forteller at Trygve på kontoret ønsker å snakke med han. Han ber Arnfinn om å skru på Tv2 hvor sabotasjen på tråleren til Fiske-Lycke blir snakket om. Et annet sted sitter Tom, Håkon og flere medlemmer fra Save the Ocean og ser på samme sending på en data.

Gjesteroller

Tilfeldig wiki