FANDOM

Episode 162 i sesong 27 ble sendt 10 februar 2011, og er nummer 2137 i serien.

Tom er ute Rediger

Tom blir løslatt ifra varetektsfengslet. Han snakker med advokaten sin, som kan fortelle at Tom bør vente seg et par uker i fengsel. Siden han tror at Arnfinn anmeldte han, flytter han tilbake til et hotelrom på Hotel Cæsar.

Evas hevn Rediger

Eva ligger på hotelrommet sitt og tenker tilbake på tiden da hun var sammen med Jens August. Allikevel er hun fast bestemt på at hun skal skille seg, og hun har bestemt seg for å flytte til leiligheten sin. Julie kommer for å snakke med henne, og inviterer henne samtidlig til bursdagsfesten Julie snart skal ha.

Siden hun ikke greier å jobbe sammen med Jens August lenger, drar hun til Arnfinn for å selge aksjene sine. Han nekter i starten på grunn av at hun gjør det bak ryggen på de andre, men godtar å kjøpe til slutt. Senere drar hun til Cathrine og ber om at hun overtar aksjene til Hermine. Cathrine griper sjansen, og drar til Jens August for å gi han nyhetene. Juni, Julie og Jens August samler seg i Astrids gamle leilighet for å diskutere hva de skal gjøre med konsernet fremover.

Tilfeldig wiki