FANDOM

Episode 163 i sesong 27 ble sendt 14. februar 2011, og er nummer 2138 i serien.

Arnfinn og Juni Rediger

Juni dukker opp hos Arnfinn for å snakke om forretninger, men Arnfinn ønsker å ta med seg Juni ut på en liten shoppingrunde. Inni en butikk avslører han at det var han som handlet klær for Ragnhild, og hjelper samtidlig Juni med å finne klær som passer til henne.

Julie feirer bursdag Rediger

Julie fyller år, og inviterer hele familien på middag i Astrids leilighet. Eva dukker også opp, men ombestemmer seg og går sin vei uten at noen la merke til at hun var der.

Roger flytter inn hos Bea Rediger

Roger har fått en vannlekkasje i leiligheten sin, og Bea, som ønsker å være en god kollega, tilbyr han å sove på sofaen hennes inntil lekkasjen er fikset. Han godtar det, og Bea overtaler Runa til å godta det. Ikke lenge etter at han har kommet inn, begynner Roger og Bea å kysse hverandre.

Eva angrer Rediger

Eva har pakket alle koffertene sine og er på vei til å sette seg inni bilen for å dra til leiligheten sin. Allikevel ombestemmer hun seg og går opp til Toppetasjen, hvor Jens August er. Eva forteller han at hun har innsett at hun ikke vil flytte ifra Toppetasjen siden alle hennes gode minner kommer derfra. De to skværer opp og gir hverandre en god klem.

Tilfeldig wiki