FANDOM

Episode 170 i sesong 27 ble sendt 24. februar 2011, og er nummer 2145 i serien.

Møtet med forlaget Rediger

Juni er i et møte med Wilma Nyborg som jobber i et forlag. Hun forteller at boken er bra skrevet, men at det er for mange uviktige detaljer i boken. Hun mener Juni heller bør gi ut en selvbiografi.

Arnfinn avslører sine følelser Rediger

Etter fiaskomøtet med forlaget, søker Juni trøst hos Arnfinn. Etter hvert avslører han at han har følelser for Juni. Juni blir glad for å høre det, men påpeker at hun ikke deler de følelsene. Arnfinn drar tilbake til leiligheten sin, og skylder på at han har mange viktige telefoner han må ta. Inni leiligheten sin bryter han sammen.

Festen til Goggen Rediger

Goggen skal feire bursdagen sin, og Runa, Sunita Nissen, Philip, Christian Torp, Tom, Vanessa, og mange andre står på gjestelisten sin. Etter en krangel med Mona Lizzie får Vanessa hjelp av henne til å fikse seg til festen. Når hun dukker opp legger flere gutter an på henne, uten hell. Sunita får god kontakt med Tom, som legger ut om Save the Ocean. Runa forteller Sunita om hvordan han dumpet Hermine Rosenkrantz før Sunita rekker å bli godt kjent med Tom.

Goggen, som har tatt for mange glass med alkohol, har satt seg i Astrids leilighet. Vanessa dukker opp, og Goggen forteller henne at han er sammen med Runa, og at Vanessas forsøk på å legge ann på han var mislykket. Vanessa, som ikke hadde flørting i tankene, begynner å le, og Vanessa setter seg på fanget til Goggen og kysser han på panna når Runa kommer inn, som kaster ut Vanessa. Goggen slukner etter å ha kastet opp, og Runa prøver å stanse festen. Da ingen hører henne tar Tom og gjør det for henne, og hun er takknemlig.

Vanessa løper hjem til Bea og Roger, og forteller at Runa kastet henne ut av festen.

Tilfeldig wiki