FANDOM

Første episode i 2012.

  • Cathrine greier å desarmere bomben under Fugleholmen Eco Retreat i siste liten og tar den med seg i vesken sin. Når hun er på vei ut blir hun tatt av vaktene og låst inne på et konferranserom av Jens August, og blir ikke sluppet ut før etter åpningen, men de finner ikke ut om bomben.
  • Bea kommer opp med idéen «Gi en blomst» hvor de får kunder ved Cæsarions Hage til å kjøpe en blomst hvor pengene går til sivile i Afghanistan.
Hermine påkjørt

Hermine blir påkjørt av Cathrine.

  • Hermine er på vei til Fugleholmen og legger igjen en beskjed på Goggen sin telefonsvarer om at hun vil skilles. Når hun kommer fram, møter hun på Cathrine og vil selge aksjene sine til henne, og Cathrine tilbyr Hermine skyss hjem. Når Cathrine går for å finne bilnøklene hun har mistet, ringer Goggen Hermine og overtaler henne til en prat, og hun går han i møte. På vei tilbake til Fugleholmen velter han en flaske i bilen, og mister kontroll over bilen i det han nærmer seg Hermine. Han unngår så vidt å kjøre på Hermine og kjører i en lyktestolpe. I det Hermine skal løpe til han, blir hun påkjørt av Cathrine og blir slengt gjennom luften. Cathrine innser at hun trolig har drept Hermine og flytter Hermine bak Goggens bil før hun kjører av gårde.

Tilfeldig wiki