FANDOM

Stellan Falck
Stellan Falck
Personalia

Navn Stellan Falck
Kjønn Mann
Karriere
Tidligere yrker Servitør på Grand (?-2012)
Servitør på Cleo (2012)
Forhold
Tidligere partnere Erlend[1]
Måne Lillevik (2012)
Serieinformasjon
Sesonger 29
År 2012
Skuespiller Andreas Kvisgaard

I serien Rediger

Stellan Falck er Vanessa og Månes servitør ved Vinterballet. Han er også interessert i skating. Måne fatter interesse for ham, og oppsøker ham senere etter påtrykk fra Vanessa.

Måne og Stellan kliner

Stellan og Måne kliner. Foto: TV 2

Stellan blir etter hvert ansatt som servitør ved Restaurant Cleo på hotellet, takket være Måne. Han er med på protesten der de ansatte gjør jobbene sine i bare undertøyet. Måne og Stellan fatter interesse for hverandre, men Måne tror Stellan er forelsket i Tine mens Stellan blir fortalt av Storm at Måne er forelsket i Tine. Til slutt innrømmer Stellan at han er forelsket i Måne, og de blir sammen og blir enige om å være "hemmelige kjærester", selv om Stellan ikke er fornøyd med "hemmelig"-delen av forholdet. Stellan har hatt mange kjærester før Måne, og dette gjør Måne sur og sjalu, men han beklager senere oppførelsen hans, og Stellan tilgir ham og kysser ham.

Når forholdet deres nesten blir oppdaget av Juni, innrømmer Stellan at hans foreldre ikke gjerne aksepterer legningen hans (faren er stille mens moren håper det vil gå over). Derfor vil han at Måne skal avsløre forholdet deres til Juni, for han er overbevist at hun vil være mye mer aksepterende. Stellan slår siden opp med Måne fordi Måne ikke fortalte sin familie om forholdet deres slik han lovet å gjøre. Etter dette slutter han i jobben på Cleo, og forsvinner ut av serien.

Referanser og fotnoterRediger

  1. Stellan nevner i episode 40 i sesong 29 at han har hatt flere tidligere kjærester, deriblant Erlend.

Tilfeldig wiki