Fandom

Hotel Cæsar Wiki

Thomas Hildring

2 151sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon0 Share
Se også: Thomas Lauters og Thomas Tømmare
Thomas Hildring
Thomashildring01.jpg
Personalia

Navn Thomas Hildring
Kjønn Mann
Født 1978 [1] (39 år)
Bosted USA
Karriere
Tidligere yrker Eier av HardDisk
Jobbet for Harald Hildring
Familie
Far Haakon Hildring
Mor Karen Hildring
Søsken Hans Christian Hildring
Forhold
Tidligere partnere Benedicte Brubak
Tove Jensen
Lise [2]
Serieinformasjon
Sesonger 4-7
År 2000-2001
Skuespiller Martin Garfalk

Før serien Rediger

Nevø av Harald Hildring, og han jobbet hos ham. Bror av Hans Christian, og barndomsvenn av Knut Arne.

I serien Rediger

Han har en egen leilighet i Oslo som Knut Arne også bor i. På grunn av Toves problemer med noen dopfolk blir det slåsskamp på Harddisc og de får problemer. Thomas ender opp med å kjøpe Harddisc.

Benedicte flytter inn i leiligheten hans da hun blir sammen med Knut Arne. Thomas blir forelska i Benedicte og har sex med henne når Knut Arne ikke er hjemme. Han tar henne med til London og juger til Knut Arne. Det blir oppdaga og forholdet til Knut Arne og Benedicte avsluttes. Han blir etterhvert sammen med Tove Jensen. Og de to får Knut og Arne og Benedicte til å bli sammen igjen. De fire bor sammen i leiligheten hans.

Han skal ha en fest og er gira på at de andre skal være med å ta GHB. Han vet ikke at Tove har hatt problemer med dop og lurer det ned i drinken hennes. Hun blir dritsur. Men ha tar vare på det dopet som er igjen. Han kliner med en annen jente på en fest når Tove kommer hjem og hun tar en overdose av det dopet som han har igjen på rommet sitt. Han besøker henne på sykehuset, men hverken hun eller Solrun vil ha han der. Tove og Solrun reiser.

Han finner ut at han vil utvide Harddisc til en kjede, men får problemer med finansiering da han juger til onkelen til Harald. Så han bestemmer seg for å selge Harddisc og kjøpe noe større istedet. Han selger det til Arne Marcussen.

Da det ble slutt mellom Knut Arne og Benedicte, ble Thomas Benedictes beste støtte, men mens hun bare var ute etter vennskap, ville han ha mer. De fikk ryddet ut av det, og samtidig fikk Thomas jobb ved et rederi i USA, og flyttet fra Oslo.

Thomas kjoper Harddisk.jpg

Thomas kjøper HardDisk. Foto: TV2

Galleri

Referanser og fotnoter Rediger

  1. Basert på at han er jevngammel med de andre i vennegjengen, f.eks. Benedicte og Tove, som er født rundt 1980.
  2. I en episode i Sesong 4 snakker Thomas med Knut-Arne og spør om han husker den gamle kjæresten hans Lise.

Tilfeldig wiki